fbpx
JESTEŚMY TUTAJ
 

Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego Ad Green Aneta Golis

§1 Postanowienia Ogólne

Sklep Internetowy Ad Green, dostępny pod adresem internetowym www.ad-green.pl/sklep, zarządzany jest przez Anetę Golis prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Ad Green Aneta Golis. Firma jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki.

Pełne dane rejestrowe przedsiębiorcy:

  • Imię: Aneta
  • Nazwisko: Golis
  • Numer NIP: 5981583793
  • Numer REGON: 080916308
  • Firma: Ad Green Aneta Golis
  • Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: woj. Wielkopolskie, pow. Poznań, gm. Poznań, miejsc. Poznań, ul. Sielska, nr 17A, 60-129 Poznań
  • Adres do doręczeń: Aneta Golis, woj. Wielkopolskie, pow. Poznań, gm. Poznań, miejsc. Poznań, ul. Sielska, nr 17A, 60-129 Poznań
  • E-mail: kontakt@adgreen.pl
  • Telefon: 791 027 271

Niniejszy Regulamin jest skierowany do Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość.

 

§2 Słowniczek Terminów

  • Konsument – osoba fizyczna realizująca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą czy zawodową.
  • Sprzedawca – Ad Green Aneta Golis.
  • Klient – każda osoba dokonująca zakupów przez Sklep.
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i organizacja niemająca osobowości prawnej, która prowadzi działalność gospodarczą w imieniu własnym i wykonuje umowę związaną z jej działalnością gospodarczą.
  • Sklep – serwis internetowy dostępny pod www.ad-green.pl/sklep, przez który Klient może składać zamówienia.
  • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (poprzez Sklep), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
  • Regulamin – niniejszy dokument.

§3 Wymogi Techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty oraz składania zamówień, wymagane jest posiadanie:

  • aktywnego połączenia z internetem,
  • urządzenia umożliwiającego korzystanie z zasobów internetu,
  • przeglądarki internetowej,
  • aktywnego adresu e-mail,
  • włączonej obsługi plików cookies oraz JavaScript.

§4 Oferta

  1. Wszystkie usługi dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oferowane cyfrowo (np. ebooki, kursy online, opieka nad stronami internetowymi, opieka nad social media).
  2. Każda usługa oferowana w Sklepie jest opatrzona szczegółowym opisem swoich głównych cech oraz ceną.

§5 Składanie i Realizacja Zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. Do złożenia zamówienia konieczne jest akceptowanie Regulaminu, wybranie usługi, dokonanie płatności oraz podanie danych kontaktowych.
  3. Realizacja usługi rozpoczyna się po potwierdzeniu płatności i zawarciu umowy sprzedaży.

§6 Odstąpienie od Umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy: Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie usługi lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, weszła w jej posiadanie.
  2. Sposób wykonania prawa do odstąpienia: Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, Ad Green Aneta Golis, Sielska 17A, 60-129 Poznań, NIP: PL 5981583793, e-mail: kontakt@ad-green.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  3. Skutki odstąpienia od umowy:
    • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    • Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych sposobów płatności, które zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem.
  4. Wyjątki od prawa odstąpienia: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów:
    • O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał pełną usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po pełnym wykonaniu usługi przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    • W których przedmiotem świadczenia jest treść cyfrowa, która nie jest zapisana na materialnym nośniku, jeśli spełnienie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia.

§7 Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące usług zakupionych w Sklepie w przypadku niezgodności usługi z umową.
  2. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy. Zaleca się podanie w reklamacji m.in. szczegółowego opisu problemu oraz oczekiwań co do sposobu rozwiązania problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta lub w inny sposób określony przez Klienta.

    §8 Ochrona Danych Osobowych

    1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Dane osobowe zbierane są w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży, a po wyrażeniu odpowiedniej zgody także dla celów marketingowych.
    3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.
    4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji umowy sprzedaży.

    §9 Postanowienia Końcowe

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, takich jak zmiany w przepisach prawa, zmiany w metodach płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    2. O wszelkich zmianach Regulaminu Sprzedawca będzie informował Klientów z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Data wejścia w życie Regulaminu: 27.05.2024