Regulamin Sklepu Internetowego Ad Green Aneta Golis
§1 Postanowienia Ogólne
Sklep Internetowy Ad Green, dostępny pod adresem internetowym www.ad-green.pl/sklep, zarządzany jest przez Anetę Golis prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Ad Green Aneta Golis. Firma jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki.
Pełne dane rejestrowe przedsiębiorcy:
- Imię: Aneta
- Nazwisko: Golis
- Numer NIP: 5981583793
- Numer REGON: 080916308
- Firma: Ad Green Aneta Golis
- Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: woj. Wielkopolskie, pow. Poznań, gm. Poznań, miejsc. Poznań, ul. Sielska, nr 17A, 60-129 Poznań
- Adres do doręczeń: Aneta Golis, woj. Wielkopolskie, pow. Poznań, gm. Poznań, miejsc. Poznań, ul. Sielska, nr 17A, 60-129 Poznań
- E-mail: kontakt@adgreen.pl
- Telefon: 791 027 271
Niniejszy Regulamin jest skierowany do Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość.
§2 Słowniczek Terminów
- Konsument – osoba fizyczna realizująca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą czy zawodową.
- Sprzedawca – Ad Green Aneta Golis.
- Klient – każda osoba dokonująca zakupów przez Sklep.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i organizacja niemająca osobowości prawnej, która prowadzi działalność gospodarczą w imieniu własnym i wykonuje umowę związaną z jej działalnością gospodarczą.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod www.ad-green.pl/sklep, przez który Klient może składać zamówienia.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (poprzez Sklep), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Regulamin – niniejszy dokument.
§3 Wymogi Techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty oraz składania zamówień, wymagane jest posiadanie:
- aktywnego połączenia z internetem,
- urządzenia umożliwiającego korzystanie z zasobów internetu,
- przeglądarki internetowej,
- aktywnego adresu e-mail,
- włączonej obsługi plików cookies oraz JavaScript.
§4 Oferta
- Wszystkie usługi dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oferowane cyfrowo (np. ebooki, kursy online, opieka nad stronami internetowymi, opieka nad social media).
- Każda usługa oferowana w Sklepie jest opatrzona szczegółowym opisem swoich głównych cech oraz ceną.
§5 Składanie i Realizacja Zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Do złożenia zamówienia konieczne jest akceptowanie Regulaminu, wybranie usługi, dokonanie płatności oraz podanie danych kontaktowych.
- Realizacja usługi rozpoczyna się po potwierdzeniu płatności i zawarciu umowy sprzedaży.
§6 Odstąpienie od Umowy
- Prawo do odstąpienia od umowy: Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie usługi lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, weszła w jej posiadanie.
- Sposób wykonania prawa do odstąpienia: Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, Ad Green Aneta Golis, Sielska 17A, 60-129 Poznań, NIP: PL 5981583793, e-mail: kontakt@ad-green.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Skutki odstąpienia od umowy:
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych sposobów płatności, które zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem.
- Wyjątki od prawa odstąpienia: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów:
- O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał pełną usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po pełnym wykonaniu usługi przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- W których przedmiotem świadczenia jest treść cyfrowa, która nie jest zapisana na materialnym nośniku, jeśli spełnienie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia.
§7 Reklamacje
- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące usług zakupionych w Sklepie w przypadku niezgodności usługi z umową.
- Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy. Zaleca się podanie w reklamacji m.in. szczegółowego opisu problemu oraz oczekiwań co do sposobu rozwiązania problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta lub w inny sposób określony przez Klienta.